NewsReviewsȘtiri despre filme

Filme de weekend. Recomandări. 28.10.2017

War for the Planet of the Apes (2017)

În filmul Planeta Maimuțelor: Războiul, al treilea capitol din cea mai recunoscută și apreciată franciză, Cesar și armata sa de maimuțe sunt forțate să intre într-un conflict mortal cu o armată de oameni condusă de un colonel nemilos. După ce maimuțele suferă pierderi inimaginabile, Cesar se luptă cu instinctul său întunecat și începe propria misiune de răzbunare. Cum această aventură îi aduce față în față, Cesar și colonelul luptă unul împotriva celuilalt determinând soarta ambelor specii și viitorul planetei.

În urmă cu cincisprezece ani, un experiment ştiinţific eşuat a dat naştere unei
specii de maimuţe inteligente… şi unui virus care a fost pe punctul de a distruge rasa umană. Boala/răceala/virusul Simian, după cum este cunoscut/ă a adus umanitatea în pragul dispariţiei. Supravieţuitorii, printre puţinii oameni imuni la acest virus îi invidiau pe cei lăsaţi fără suflare… în timp ce maimuţele se bucurau de siguranţa şi prosperitatea pădurilor nordice din San Francisco…

Jungle (2017)

Jungle (2017) este un thriller psihologic bazat pe povestea adevarată a lui Yossi Ghinsberg și a doi dintre prietenii săi, care au trăit trei săptămâni într-o parte neexplorată a junglei Amazonului. Bazată pe cea mai bine vândută carte al lui Yossi Ghinsberg, pelicula este o poveste adevărată despre supraviețuire. Patru călători se întâlnesc în Bolivia și se îndreaptă spre inima pădurii tropicale amazoniene, dar ceea ce începe ca o aventură de vis se deteriorează rapid într-un coșmar periculos. În timpul aventurii lor, Yossi suferă un accident teribil și se separă de restul grupului, fiind nevoit să supraviețuiască singur în sălbăticie, fără echipamente, hărți, și fără exerciții pentru supraviețuire. Atunci când teama se instalează, nu rămâne decât să-și mențină speranța vie. „Jungle” este o poveste a prieteniei și a învățăturilor naturii, precum și o poveste reală și terifiantă despre o aventură într-unul din cele mai sălbatice locuri de pe planetă.

American Made (2017)

Barry Seal: Trafic în stil American e povestea incredibil de adevărată a unui pilot care a reușit să conducă una din cele mai mari operațiuni sub acoperire derulate vreodată de CIA.

Alături de Tom Cruise îi vom vedea pe Domhnall Gleeson, Sarah Wright, E. Roger Mitchell, Jesse Plemons, Lola Kirke, Alejandro Edda, Benito Martinez, Caleb Landry Jones și Jayma Mays.

Serialul săptămânii

Absentia (2017-)

Stana Katic interpretează rolul lui Emily Bryne, agentă FBI, care dispare în timp ce investighează cazul unui criminal în serie. Emily este declarată moartă, dar după șase ani de la dispariție este găsită într-o cabană părăsită. Odată întoarsă acasă, întregul univers pe care îl cunoștea are acum alte coordonate: soțul s-a recăsătorit, copilul ei nu o mai recunoaște, fratele său încearcă să supraviețuiască. Peste toate, Emily nu își poate aminti ce i s-a întâmplat, iar în curând, se întoarce într-o vâltoare ce pare fără final.