NewsReviewsȘtiri despre filme

Filme de weekend. Recomandări 03.02.2018

Renegades (2017)

Renegaţii e povestea unei echipe de pușcași marini americani în misiune într-o Europă destrămată de război, și care descoperă o comoară pe fundul unui lac, despre care se spune că ar valora milioane de dolari. Pentru a-i ajuta pe localnici, soldații decid să nesocotească ordinele și orchestrează un jaf pentru a sustrage aurul ca să-l returneze proprietarilor de drept. Dar, printr-o întorsătură nefastă a sorții, sunt detectați de inamic, așa că acum nu mai au decât 10 ore pentru a-și duce la bun sfârșit misiunea.

Protagoniștii filmului sunt  J.K. Simmonss (Whiplash) și Sullivan Stapleton(300 : Rise of An Empire), regia îi aparține lui Steven Quale (Final Destination 5 și Into the Storm), iar scenariul, după o poveste originală, e scris de  Richard Wenk și Luc Besson (Taken și Lucy).

Darkest Hour (2017)

La începutul celui de-al doilea război mondial, când capitularea Franței era iminentă, Marea Britanie are de luat o decizie care va schimba soarta acestui război. Fiindcă forțele naziste păreau de neoprit, iar armata aliată era încolțită pe plajele din Dunkirk, soarta Europei occidentale se află în mâinile nou-numitului prim-ministru britanic, Winston Churchill (Gary Oldman).
Acesta duce o luptă pe două fronturi – pe cel intern, trebuie să facă față mașinațiunilor rivalilor săi politici, iar pe plan extern are de luat decizia de a duce negocieri de armistițiu cu Hitler, salvând, astfel, națiunea britanică de costul unui război, sau de a merge înainte cu războiul, deși acesta pare deja pierdut.
Regizat de Joe Wright, filmul este povestea dramatică și impresionantă a celor patru săptămâni din 1940, în care curajul lui Churchill de a-și asuma poziția de lider adevărat a schimbat cursul istoriei lumii.

Thor: Ragnarok (2017)

Evenimentele au loc imediat după The Avengers: Age of Ultron, când Thor se recuperează în urma cumplitei lupte cu robotul hotărât să distruga umanitatea. Doar că ceea ce Ultron amenința să facă pe Terra iată că se pregătește pe Asgard: apocalipsa ar putea distruge din temelii luminoasa lume condusă de Odin, iar Thor va avea mare nevoie de ajutorul lui Loki pentru a înfrunta pericolul ce-i amenință tărâmul de baștină.

Altered Carbon (2018-)

Bazat pe romanul noir clasic în gen cyberpunk de Richard K. MorganAltered Carbon este o poveste fascinantă despre crimă, dragoste, sex și trădare, având acțiunea plasată cu peste 300 de ani în viitor. Societatea a fost transformată de noi tehnologii: conștiința poate fi digitalizată, corpurile umane sunt interschimbabile, moartea nu mai este permanentă. Takeshi Kovacs este un soldat, singurul supraviețuitor al unui grup de luptători interstelari de elită care au fost învinși într-o revoltă împotriva noii ordini mondiale. Mintea sa a fost ținută prizonieră, la gheață, timp de mai multe secole, până când Laurens Bancroft, un om foarte longeviv și incredibil de bogat, îi oferă lui Kovacs șansa să trăiască din nou. În schimb, Kovacs trebuie să rezolve o crimă… a lui Bancroft însuși.